کلینیک‌های ایمپلنت زیادی در تهران وجود دارد؛ اما باید دانست که تمام این کلینیک‌ها بهترین نیستند. برای سلامت دهان و دندان خود نمی‌توان ریسک کرد و باید بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران را انتخاب کرد چرا که زیبایی دندان‌ها تاثیر به سزایی در زیبا شدن چهره‌ی هر انسانی دارد. به همین سبب رعایت بهداشت و سلامت نگاه داشتن دهان و دندان و مراجعه به متخصصینی که مدرک فوق تخصص دندان را دارند از ملزومات است. بسیاری از افرادی که در تهران زندگی می‌کنند به دنبال آن‌ هستند که نزد متخصص دهان و دندان بروند اما نمی‌دانند از بین این همه متخصص و کلینیک، کدام را انتخاب کنند که از همه نظر مورد اعتماد باشد و کار را به درستی و با دقت انجام دهند و در واقع نمی‌دانند که بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران کدام است. اگر در تهران زندگی می‌کنید و می‌خواهید با بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران آشنا شوید پس این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

ایمپلنت چیست؟

برخی از افراد به دلایل متفاوتی اعم از کهولت سن و یا حوادث ناگوار یک یا چند دندان خود را از دست می‌دهند. از دست دادن دندان بر زیبایی شخص تاثیر منفی می‌گذارد و حتی ممکن است شخص به همین دلیل اعتماد به نفس خود را نیز از دست بدهد. ایمپلنت روشی دائمی برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته می‌باشد. در واقع ایمپلنت، دندان مصنوعی دائمی است که همانند دندان‌های طبیعی انسان عمل می‌کند. قبل از به وجود آمدن ایمپلنت مردم از پروتز دندان یا همان دندان مصنوعی استفاده می‌کردند که معایب خاص خودش را داشت؛ از جمله آن که موقع جویدن غذا بسیار آزاردهنده بود. ایمپلنت دندان از جنس تیتانیوم خالص است که با بدن سازگاری دارد؛ همچنین طول عمر بالایی دارد و بسیار شبیه به دندان‌های طبیعی است و علاوه بر آن، میزان عارضه‌ی پایینی دارد.

ایمپلنت اصولا عمر بالایی دارد اگر، توسط متخصص ایمپلنت ماهری قرار بگیرد؛ خود شخص بیمار در مراقبت از آن کوشا باشد و بهداشت دهان و دندان خود را رعایت کند و اینکه نوع ایمپلنت به کار رفته شده مناسب و با کیفیت باشد. اگر کیفیت ایمپلنت خوب نباشد طی این شرایط، دندان با مشکل روبرو می‌گردد.

به طور کلی فواید ایمپلنت به طور فشرده و خلاصه از این قرار است:

  •  جدیدترین روش و راه حل برای جایگزینی دندان‌های طبیعی است.
  • اعتماد به نفس افراد را افزایش می‌دهد.
  • جویدن و خوردن راحت و آسان می‌کند.
  • به صورت دائمی درون دهان قرار می‌گیرد.
  • به تکلم کردن و گفتار کمک می‌کند.
  • باعث زیباتر شدن چهره و زیباتر شدن لبخند می‌گردد.
  • عمل کاشت با موفقیت بالایی انجام می‌گردد. چیزی در حدود 97 درصد موفقیت.
  • تکیه‌گاهی برای دیگر دندان‌های طبیعی خواهد شد.

معایب ایمپلنت

از آن‌جایی که ایمپلنت دندان، کاری ظریف و حساس است، طبیعی‌ست که اگر برای این کار سراغ متخصص این حرفه نروید خطراتی را برای شما به همراه خواهد آورد. مشکلاتی که در حین عمل جراحی ایمپلنت ممکن است رخ دهد عبارت‌اند از: عفونت، خونریزی، آسیب دیدن حفره بینی، عصب‌ها یا سینوس‌ها.

معایب ایمپلنت

در هنگام ایمپلنت، اگر بهترین دکتر ایمپلنت در تهران  ، ایمپلنت را انجام ندهد، عصب‌های فک پایین صدمه می‌بینند. گاهی ممکن است جای خالی دندان شما پوسیده باشد یا بیماری لثه داشته باشید در این صورت باید یک متخصص وضعیت دهان و دندان‌های شما را بررسی کند تا مطمئن شود که در حال حاضر شرایط انجام ایمپلنت را دارید. اگر شخصی که به آن برای کاشت ایمپلنت مراجعه می‌کنید به این نکات توجه نکند کاملا آشکار است که نه تنها ایمپلنت به درستی انجام نمی‌شود بلکه به مابقی دندان‌های طبیعی و سالم نیز آسیب وارد می‌شود و هزینه‌های درمان گزافی را علاوه بر درد بسیار، بر دوش شما می‌گذارد.

چه کسانی صلاحیت انجام جراحی کاشت ایمپلنت را دارند؟

پاسخ سوال ساده است. با توجه به توضیحات فوق بدیهی است که جراحی ایمپلنت کار ظریفی و دقیقی است و هر کسی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. به عنوان مثال دندان‌پزشکان عمومی توانایی انجام این کار را ندارند. برای انجام ایمپلنت فرد باید دوره‌های تخصصی را بگذراند و تخصص این کار را بگیرد که به آنان پریودنتیست یا متخصص جراحی لثه و همچنین متخصص کاشت ایمپلنت گفته می‌شود. در واقع ایمپلنت باید توسط فردی متخصص، جایگزین دندان اصلی شود تا از آسیب زدن به دیگر دندان‌ها و دهان و ایجاد عفونت جلوگیری شود. پس  اگر قصد ایمپلنت در تهران را دارید باید نزد متخصصی بروید که در کار خود مهارت لازم را داشته باشد. ما در ادامه به معرفی بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران و بهترین دکتر ایمپلنت در تهران خواهیم پرداخت.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران کیست؟

پیدا کردن بهترین متخصص ایمپلنت در تهران کار دشواری نیست. کافی است یک جست‌وجوی سریع داشته باشید تا او را پیدا کنید. بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران، مرکز تخصصی ایمپلنت و زیبایی، دکترعباس گشاده رو می‌باشد.

دکتر عباس گشاده رو جراح و متخصص ایمپلنت‌ که دارای بورد تخصصی جراحی لثه و ایمپلنت دندان است را می‌توان جزء بهترین متخصص ایمپلنت در تهران دانست. ایشان پس از اخذ مدرک دکترای عمومی دندان پزشکی و پس از شناخت استعداد خود در زمینه‌ی ایمپلنتولوژی و پریودنتولوژی وارد رشته تخصصی جراحی لثه وایمپلنت شد‌ه‌اند. ایشان هم‌اکنون در بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران یعنی در مرکز تخصصی دکتر گشاده رو مشغول به کار هستند که یکی از تخصصی‌ترین و مجهزترین کلینیک‌ها در ایران است. در این مرکز تخصصی نیروهای کارآزموده و مجرب به کار گرفته شده‌اند تا مراجعه کنندگان با خیالی آسوده در کلینیک حضور یابند. برندینگ دکتر عباس گشاده رو یکی از برترین و معروف‌ترین برندینگ در زمینه‌ی زیبایی دندان و ایمپلنت است که رضایت حداکثری مراجعه‌کنندگان و بیماران خود را در سابقه‌ی خود دارد.

بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران

بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران

تهران ایمپلنت تیم، بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران است که در تهران مشغول به فعالیت در زمینه‌ی دهان و دندان می باشد و بهترین متخصص ایمپلنت در تهران و بهترین دکتر ایمپلنت در تهران را به کار گرفته است. در این کلینیک خدمات متفاوتی اعم از جراحی، ایمپلنت دندان، ارتودنسی، دندان پزشکی زیبایی و ترمیمی صورت می‌پذیرد. کاشت دندان یا همان ایمپلنت فوری و بدون درد و بخیه انجام می‌پذیرد. از دیگر خدمات این مرکز تخصصی می‌توان به این موارد اشاره کرد: جراحی سینوس لیفت و پیوند استخوان سینوس، جراحی بازسازی نقایص استخوان فکی، جراحی زیبایی لثه، پیوند لثه در افراد دارای تحلیل لثه، جراحی بیرون آوردن دندان‌های عقل نهفته، سفید کردن دندان‌ها، طراحی لبخند، ارتودنسی ثابت و متحرک و… اشاره کرد. برای مراجعه حضوری در این بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران، باید از قبل با شماره‌های تماسی که درون سایت قرار گرفته شده تماس حاصل کنید و نوبت بگیرید. آدرس این کلینیک ایمپلنت در تهران در بزرگراه جلال آل احمد واقع شده است. شما می‌توانید برای به دست آوردن آدرس دقیق و اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید. پس اگر می‌خواهید از سلامت دهان و دندان خود اطمینان حاصل کنید و با خاطری آسوده به زندگی خود ادامه دهید حتما کلینیک ایمپلنت در تهران را با نام متخصص عباس گشاده رو انتخاب نمایید.

آدرس سایت:   Tehranimplantteam.com

 

( این یک متن تبلیغاتی است )