اگر به تازگی با خدمات مشاوره پزشکی آنلاین آشنا شده اید و در رابطه با نحوه و نوع مشاوره ها و نوع متخصصانی که می توانید از آنها کمک بگیرید نیاز به اطلاعات دارید، با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با برخی از مزایای این نوع مشاوره های و همچنین نوع متخصصانی که می توانند با این روش کمکتان کنند آشنا کنیم.

مراجعه به مطب دکتر، وقت گرفتن و در نوبت ماندن جهت ویزیت کردن دکتر و در میان گذاشتن مشکلاتی که با آن رو به رو هستیم، مدت های مدیدی است که به همین شکل بوده و هیچگونه تغییراتی در روند انجام آن صورت نپذیرفته است. از زمان های قدیم، بیمار هر زمانی احساس درد می کرد، یا علائمی در خود مبنی بر شروع بیماری جدیدی می دید، می بایست خود را به پزشک می رساند.

ممکن بود پزشک مورد نظر در فاصله ی زیادی از محل سکونت بیمار باشد و برای رسیدن به آن نیاز به طی کردن مسیری طولانی بود. در دوران کنونی هم با توجه به ترافیک، شلوغی شهر، معطل شدن در مطب پزشک تا زمان ویزیت و… مراجعه به پزشک می تواند هزینه بر باشد و نیاز به صرف وقت زیادی دارد. مخصوصا طی یک سال اخیر که با شیوع کرونا خارج شدن از خانه حتی ممکن است به از دست دادن جان خود و یا افراد دیگر جامعه منجر شود.

https://drchek.ir/wp-content/uploads/2021/05/73846_c65sqj.jpg

تکنولوژی و پزشکی

خوشبختانه با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و تاثیر به سزای آن در مسائل روزانه افراد، این تحولات و پیشرفت ها منجر به راحت تر شدن مسئله ی مراجعه به مشاور و ویزیت دکتر شده است. در سال های اخیر استفاده از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی و به راه افتادن سیستم هایی در خصوص مشاوره و پرسش و پاسخ آنلاین پزشکی، این امکان فراهم گردیده تا بدون خارج شدن از منزل و تنها با استفاده از تجهیزاتی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند به متخصصان مورد نظر خود متصل شوند و مشاوره بگیرند یا مشکلات مرتبط با بیماری خود را با پزشک خود در میان بگذارند.

چه نوع متخصصانی را می توانیم در سیستم هایی همچون مشاوره و پرسش و پاسخ آنلاین پزشکی انتخاب کنیم؟

رنج وسیعی از بیماری ها در این نوع سایت ها مورد پوشش قرار می گیرند که می توانید از مشاوره ی رایگان تا ویزیت متخصصان و فوق تخصصان هر زمینه از بیماری هایی که مد نظر دارید استفاده کنید. بخش هایی که می توانید در آنها از مشاوره پزشکی با پزشکان متخصص و مشاوران استفاده نمایید، شامل بخش های کرونا ویروس، بیهوشی و مراقبت های ویژه، جراحی، قلب و عروق، آزمایشگاه و تصویربرداری، دهان و دندان، مغز و اعصاب، آلرژی، اختلالات تنفسی و ریه، طب سنتی، کلیه و مجاری ادراری، استخوان و ارتوپدی، چشم پزشکی، بیماری های اطفال، کودکان و نوزادان، مشکلات خونی، سرطان و انکولوژی، مشکلات و بیماری های معده و گوارش، گوش، حلق و بینی، زنان و زایمان، توانبخشی، پزشک عمومی، مشاوره دارویی، متخصص داخلی، تغذیه، عفونی، مشکلات و بیماری های پوست، مو و زیبایی، غدد و دیابت می باشند.

مهمترین مزایای استفاده از سیستم هایی همچون مشاوره و پرسش و پاسخ آنلاین پزشکی

استفاده از سیستم های مشاوره آنلاین مزایای بسیار زیادی نسبت به روش های سنتی که در آن می بایست به مطب پزشک مراجعه کنیم دارد که در زیر به معرفی برخی از آنان می پردازیم:

  • در این روش دیگر نیازی به بیرون آمدن از خانه یا محل کار برای مراجعه به پزشک و ویزیت شدن نیست. برخی از بیماران به دلایل مختلف مانند علائم بیماری یا مشکلاتی از این قبیل، امکان مراجعه به مطب پزشک را ندارند و این مشاوره های آنلاین برای این افراد می تواند بسیار نجات بخش باشد. از سویی دیگر مشاوره پزشکی آنلاین به صرفه جویی هرچه بیشتر در زمان و هزینه مصرفی بیمار کمک خواهد کرد و در هر موقعیت و مکانی که حضور داشته باشید می توانید از خدمات این سایت ها بهره ببرید.
  • برخی از بیماران که در نقاط محروم و یا خارج از شهر ها زندگی می کنند برای مراجعه به مطب پزشک مورد نظر خود می بایست مسافت های طولانی را طی کنند که این خدمات آنلاین می توانند باعث از بین رفتن سختی حاصل از این مسافرت ها بشوند.
  • پیش از به وجود آمدن چنین سایت هایی اغلب مردم که دارای علایم خاصی از بیماری می شدند به دلیل سختی مراجعه حضوری به مطب دکتر و هزینه های در پی آن، به جستجو در اینترنت و استفاده از نسخه های اینترنتی جهت خود درمانی می پرداختند که این پدیده باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی در میان بیماران شده بود. اما با توجه به سهولت استفاده از خدمات مشاوره پزشکی، اکنون با یک کلیک می توانید از خدمات مشاوره با بهترین پزشکان و متخصصان در هر زمینه ای بهره مند شوید.
  • به دلیل رایگان بودن برخی از مشاوره ها و ویزیت ها بر روی این بسترهای ارائه دهنده خدمات مشاوره و پرسش و پاسخ آنلاین پزشکی، دیگر نیاز به صرف هزینه های زیاد ویزیت مطب پزشکان نیست.
  • برخی از افراد که ترس از گفتگو و مشاوره چهره به چهره در برخی از مسائل مانند مسائل زناشویی و روحی و روانی و… را دارند می توانند با خیال راحت و به سادگی مشکلات خود را با متخصصان و مشاوران اینترنتی در میان بگذارند.

https://drchek.ir/wp-content/uploads/2021/05/73846_tf80o4.jpg

خدمات پزشکی ارائه شده در سایت پذیرش 24

خدماتی که توسط سایت پذیرش 24 جهت استفاده در اختیار عموم قرار می گیرد به شرح ذیل هستند:

  1. نوبت دهی انواع بیمارستان ها و پزشکان
  2. مشاوره پزشکی در طیف وسیعی از بیماری ها
  3. مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی
  4. سلامت روان (خدمات مرتبط با روانشناسی با بهترین متخصصان)
  5. ارائه خدمات مشاوره خارجی (مراجعه به پزشک مورد نظر از هر کشوری در سرتاسر جهان)
  6. ارائه انواع رژیم سلامت (ارائه انواع رژیم ها با بهره گیری از متدهای روز دنیا و مختص هر فرد)
  7. ارائه خدمات مجله سلامتی و دارویی
  8. ارائه خدمات پرسش و پاسخ رایگان پزشکی

به عنوان مثال ممکن است شما در کرج به دنبال یک متخصص ارتوپد باشید! در این خصوص نیز می توانید از سایت پذیرش 24 ، متخصص مربوطه را انتخاب کنید. برای این منظور:

راهنمای دریافت نوبت از بهترین پزشکان استخوان و ارتوپدی کرج

با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید. همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید.

بهترین دکتر استخوان و ارتوپدی در کرج کیست ؟

با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک، مشاهده نظرات دیگر کاربران می‌توانید بهترین متخصص استخوان و ارتوپدی کرج را انتخاب کنید.