Aurum یکی از داروهای هومیوپاتی است که از طلا ساخته شده است و این روز ها به طور گسترده ای در اینترنت به عنوان درمانی برای افسردگی، افسردگی پس از زایمان، اضطراب، احساس ناامنی، عصبانیت، خودشیفتگی، ترس از شکست، نگرانی، تنش و استرس معرفی می شود.

اما آیا این دارو به اندازه تبلیغاتی که صرف آن می شود، موثر و مفید است؟ در این مقاله از سایت دکتر چک، می خواهیم به بررسی این دارو و اثراتش بپردازیم…

آشنایی با داروهای هومیوپاتی ( Homeopathy) :

اگر یکی از مشکلات بالا را دارید، پیشنهاد می کنیم به توصیه های متخصصان و پزشکان اعتماد کنید و نه به تبلیغاتی که در اینترنت و شبکه های تلویزیونی می بینید!

قبل از هر چیزی بیایید درباره داروهای هومیوپاتی صحبت کنیم. داروهای هومیوپاتی جزو درمان های تلقینی محسوب می شوند و بر اساس این نظریه ساخته شده اند که اگر دارویی در بدن فرد سالمی علائمی را ایجاد کند، می تواند آن علائم را در بدن یک بیمار درمان کند.

نظر برخی از پزشکان متخصص هومیوپاتی این است که داروی Aurum یکی از داروهای هومیوپاتی برای افسردگی و خودکشی موثر است.

صدها درمان هومیوپاتی دیگر وجود دارد که هر یک از آنها ممکن است برای مبتلایان به افسردگی مناسب باشد یا حتی نباشد!

فقط یک هومیوپات (متخصص هومیوپاتی) بسیار ماهر و با تجربه می تواند تشخیص دهد که کدام یک از روش های درمانی، برای یک بیمار خاص مناسب است.

این پزشکان عنوان کرده اند: «هر فردی دچار افسردگی شدید بوده و به درمان با Aurum نیاز داشته باشد، باید علاوه بر مراجعه به هومیوپات، به یک روانشناس نیز مراجعه کند.

این افراد نباید سعی کنند خودسرانه از یک داروی هومیوپاتی برای درمان خود استفاده کنند. در واقع، این نوع دارو، فقط برای مشکلات حادی که تعدادشان هم اندک است، مناسب است».

داروهای هومیوپاتی

سخن آخر

توصیه ما این است که قبل از مصرف هر دارویی برای رهایی از افسردگی، راه های طبیعی درمان این مشکل را امتحان کنید. برای چند هفته، ورزش های هوازی انجام دهید. پنج بار در هفته و هر بار 30 دقیقه ورزش کردن، به شما کمک می کند روحیه خودتان را بازیابید و تا حد خیلی زیادی افسردگیتان را از بین می برد.

نوشیدن آبجوی بدون الکل نیز برای درمان این مشکل موثر است. برای کاهش اضطراب، از قهوه و سایر نوشیدنی ها و خوراکی های کافئین دار خودداری کنید و در وقت استراحتتان، تمرینات تنفسی انجام دهید.

انجام این کار ها تا حد بسیار زیادی مشکل شما را حل خواهند کرد. اگر با چند هفته ورزش کردن، تغییر سبک زندگی و رژیم غذایی، تغییراتی که مدنظرتان بوده را ایجاد نکردید، می توانید با یک مشاور یا روانشناس مشورت کنید.

منبع