تبلیغات گسترده در تلگرام بازدهی عالی میتواند داشته باشد اگر بدانید چگونه عمل کنید. ما در این مقاله سعی میکنیم نکات مهم برای اینکه در تبلیغات تلگرام موفق عمل کنید را خواهیم گفت. هر روز صبح که چشمانمان را باز می کنیم، با حجم انبوهی از تبلیغات مواجه می شویم که حد ندارد، از پیامک ها و نوتفیکیشن های تبلیغاتی که به گوشی‌مان سرازیر می شود، تا تبلیغات محیطی گوشه و کنار خیابان که گاهی حتی صدبار از جلوی چشمانمان به شکل اتوبوس و تاکسی رد می شوند!

آنقدر در هجوم انبوه اطلاعات قرار گرفته ایم، که کمتر تبلیغاتی نظرمان را جلب می کند و ناخودآگاه تمامی آن ها را فیلتر می کنیم و تنها به درصد کمی اجازه ورود به مغزمان را می دهیم. حال که ما خودمان به عنوان مخاطب به تبلیغات توجه نمی کنیم، پس اگر خودمان صاحب کسب و کار باشیم، چگونه دیده شویم؟ به نظر شما چه فضایی می تواند توجه ها را به خود جلب کند؟

احتمالا پاسخ را درست حدس زده باشید: فضای دیجیتال! یکی از بسترهایی که مردم به صورت آگاهانه برای دریافت اطلاعات از آن استفاده می کنند، تلگرام است؛ بنابراین تلگرام فضای خوبی برای دیده شدن خواهد بود و شما می توانید با تبلیغات گسترده تلگرام به رشد کسب و کار خودتان کمک کنید.

ما به شما در این مقاله در مورد روش های تبلیغات گسترده تلگرامی صحبت می کنیم و کمک می کنیم تا به کمک تبلیغات انبوه تلگرامی، کسب و کار خودتان را توسعه دهید. پس همراه ما باشید.

تبلیغات گسترده در تلگرام چیست؟

کانال ها و ربات های تلگرامی، ابزاری برای تبلیغات گسترده در تلگرام هستند که کمک می کنند به دست مخاطبین برسید. تبلیغات در تلگرام به دو صورت است: تبلیغات تکی و تبلیغات گسترده.

در تبلیغات گسترده تلگرامی، تبلیغ شما توسط کانال های زیادی منتشر می شود که نتیجه آن بازدید بالای بنر تبلیغاتی شما است. در این نوع از تبلیغات، بسته به میزان بازدید پست و تبلیغ، تعرفه تبلیغاتی محاسبه می شود. علاوه بر این، اینکه تبلیغ شما به صورت پست آزاد منتشر شود یا پست آخر، تعرفه تبلیغاتی شما متغیر خواهد بود.

بهتر است در تبلیغات، بیشتر از هزینه، بازده را در نظر داشته باشید، اما در حالت کلی، علاوه بر هزینه معقول و به صرفه و محتوای با کیفیت بنر تبلیغاتی، بازده بالای تبلیغات انبوه تلگرام شما را شگفت زده می کند.

مراحل تبلیغات گسترده در تلگرام

اگر خودتان بخواهید تبلیغاتتان را در تلگرام انجام دهید، در قدم اول باید کانالی را برای این امر پیدا کنید که متناسب با کسب و کار شما باشد و بازده خوبی را نیز داشته باشد. مطمئن شدن از بازدهی بالای کانال، مرحله بسیار مهم تبلیغات در تلگرام است؛ زیرا اگر کانالی که می خواهید تبلیغات خودتان را بسپارید، بازده خوبی نداشته باشد، تلف کردن زمان و سرمایه است.

اگر شما تمام این مراحل را طی کنید و بنر خوب و محتوای درخور توجه مخاطب تولید کنید، در نهایت باید مبلغی چند برابر تبلیغات گسترده صرف کنید!

شما با تبلیغات گسترده توسط آژانس تبلیغاتی شویراد، یک سوم هزینه را پرداخت می کنید و در عوض بازدهی بالایی را دریافت خواهید کرد؛ علت این امر هم این است که تیم شویراد یک واسطه بین شما و کانال های تبلیغاتی پربازده عمل می کند و با محتوای تبلیغاتی خوبی که انجام می دهد، توجه کاربران را جلب می کند و برای کسب و کار یا خدمات شما در مخاطبان ایجاد نیاز می کند.

نکته خوبی که در تبلیغات تلگرام وجود دارد، این است که محدودیتی از نظر تعداد کلمات نخواهید داشت و می توانید این اطمینان را داشته باشید که تبلیغ شما توسط 90 درصد افراد دیده می شود.

قابلیت اشتراک گذاری متن و ویدئو نقطه قوت این نوع تبلیغات به شمار می رود.

تبلیغات گسترده در تلگرام

روش های انجام تبلیغات گسترده تلگرام

یکی از روش هایی که برای تبلیغات گسترده در تلگرام وجود دارد، خرید سامانه ها و پنل هایی است که به شما دسترسی شماره های زیادی را می دهد تا تبلیغات خودتان را ارسال کنید.

روش دیگری که می توانیم به شما معرفی کنیم و نسبت به روش اول، بازده بالایی نیز دارد، تبلیغات در سوپرگروه ها هستند که گاهی بالای چندهزار عضو دارند و شما می توانید برند خودتان را به تعداد زیادی از افراد معرفی کنید.

روش سومی که وجود دارد، تبلیغات در کانال های پربازدید تلگرامی است که برای شما بازخورد مالی خوبی را در پی خواهد داشت.

در این روش از تبلیغات انبوه شما تبلیغات خودتان را به تبلیغ کننده ها می سپارید و هزینه ای که پرداخت می کنید، بر اساس تعداد بازدید و مدت زمان ماندن تبلیغتان در پست های کانال خواهد بود.

هزینه هر کانال با کانال دیگر متفاوت است و صاحب هر کانال خودش تعرفه را مشخص می کند و تعرفه مشخصی وجود ندارد.

هر کانالی که تصمیم می گیرید تا تبلیغ خودتان را بسپارید، با توجه به موضوع کانال می توانید حدس بزنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و آیا تبلیغات شما به درد آن ها می خورد؟ آیا نیازی از آنان را رفع می کند؟

چگونه بازدهی تبلیغات گسترده تلگرام را افزایش دهیم؟

محتوای تبلیغاتی و گرافیکی خوب، لینک جوین و اطلاعات تماس، از مواردی است که می تواند بازده تبلیغاتی شما را افزایش دهد.

زمان زیادی را برای متن و تصویر تبلیغ خودتان بگذارید، زیرا هر اندازه محتوا و تصویر شما در بنرتان جذاب تر باشد، توجه مخاطبین بیشتری جلب خواهد شد.

هر اندازه که تبلیغ شما در کانال های تلگرامی بیشتری منتشر شود، به نفع شما است. زیرا هر اندازه تبلیغ شما با تعداد دفعات بیشتری مشاهده شود، نرخ تبدیل مخاطب به مشتری بالا می رود.

سخن آخر

زمانی که می خواهید تا برای تبلیغات انبوه اقدام کنید، در ابتدا هدف خودتان را مشخص کنید و تعیین کنید که می خواهید با تبلیغات به چه هدفی برسید. آیا هدف شما تنها دیده شدن و معرفی کردن خودتان است یا کسب مشتری و یا افزایش اعضای کانال؟

این که هدف شما از تبلیغات چه چیزی باشد، شرایط تبلیغات شما را متفاوت تر خواهد کرد. حتی شاید تصمیم بگیرید بجای تبلیغات گسترده در تلگرام به سراغ تبلیغات در اینستاگرام بروید.

شما با مراجعه به یک آژانس تبلیغاتی خوب، مانند تیم شویراد می توانید با توجه به امکانات و شرایط خودتان بهترین و پربازده ترین تبلیغات را تجربه کنید و درامد بالایی را تجربه کنید.

تنها کافیست با کارشناسان تیم شویراد در ارتباط باشید.

در این باره بیشتر بخوانید:

https://buffer.com/social-media-marketing

https://blog.hootsuite.com/social-media-advertising