آیا تا به حال سوال ” چگونه یک دختر را جذب خود کنیم ؟ ” را از خود پرسیده اید؟ آیا به دنبال جذب دختر خاصی هستید و راهش را بلد نیستید؟ قبل از اینکه همه چیز را با رفتار ناشیانه خراب کنید، بهتر است این مقاله را تا آخر بخوانید.

اول از همه باید بدانید که اگر چه نمی توانید کنترلی بر روی احساسات دختر مورد علاقه تان داشته باشید، می توانید برای تحت تاثیر قرار دادن او از راه های مختلفی استفاده کنید. در این مقاله می خواهیم راه های تحت تاثیر قرار دادن دو نوع دختر را به شما بیاموزیم :

دختری که به خوبی نمی شناسید و دختری که از شما فقط یک دوستی ساده می خواهد؛ پس با دکتر چک همراه باشید…

1. تحت تأثیر قرار دادن دختری که به خوبی نمی شناسید

1. ظاهر مناسبی داشته باشید.

در ابتدای مقاله ” چگونه یک دختر را جذب خود کنیم ” باید بگوییم که پوشش و ظاهرخیلی خیلی اهمیت دارد. البته پوشیدن لباس مناسب و استفاده از یک عطر خوب، برای تحت تاثیر قرار دادن یک نفر در نگاه اول کافی نیست، بلکه نظافت شخصی و استفاده از سبک لباس معقولانه، به طرف مقابلتان نشان می دهد که شما فرد بالغی هستید و می توانید کارهای مهم روزانه تان را خودتان انجام دهید.

اگر می خواهید دختر مورد نظرتان را تحت تاثیر قرار دهید دقت کنید به چه سبکی لباس پوشیده است. می توانید کمی از جزئیات لباستان را متناسب با سبک لباس پوشیدن او در بیاورید. با این کار راحت تر می توانید با او ارتباط برقرار کنید و از دید او جذاب تر خواهید بود.

چگونه دختر را احساساتی کنیم؟
در ادامه نکات زیر را رعایت کنید:
  • حداقل یکبار بار در روز دوش بگیرید و موها و تمام بدنتان را با شامپو و صابون بشویید. بهتر است از مواد شوینده ای که بوی ملایمی دارند استفاده کنید. عطر مواد شوینده تان نه خیلی زنانه باشد و نه خیلی مردانه، مثلا: عطرهای نعناع یا لیمو هم ملایم و هم متعادل هستند.
  • دهانتان را تمیز و خوشبو نگه دارید. روزی دو بار مسواک بزنید و نخ دندان بکشید و از دهانشویه استفاده کنید. در وسط روز می توانید برای خوشبو کردن دهانتان، از آدامس نعنایی استفاده کنید.
  • موهای صورتتان را اصلاح و مرتب کنید. اگر می خواهید ریشتان را بلند نگه دارید، بهتر است همیشه آن را مرتب و صاف نگه دارید. یادتان نرود که موهای بینی تان را هم اصلاح کنید!
  • اگر زیاد عرق می کنید می توانید بعد از دوش گرفتن از دئودورانت ضد عرق با عطر ملایمی که برای پوست مضر نیست، استفاده کنید.
  • لباس تمیز بپوشید. اگر سرتان شلوغ است برنامه ای تنظیم کنید تا مثلا هر هفته لباس هایتان را بشویید و لکه های روی آن را پاک کنید.

نکته: برای خوشبو کردن فوری می توانید از ادکلن استفاده کنید؛ اما یادتان باشد که نباید زیاد اسپری کنید.

2. مودب باشید.

بعد از وضعیت ظاهری، نحوه رفتارتان است که شخصیتتان را نشان می دهد. خوش اخلاق بودن به معنای خسته کننده نبودن نیست؛ یعنی با دیگران با احترام رفتار کنید. بیشتر دختران، پسران خوش اخلاق و مودب را به پسران بد اخلاق ترجیح می دهند. به او نشان دهید که با همه خوش رفتار هستید و نه فقط برای او.

حتما بخوانید : رهایی از عشق یک طرفه ؛ چگونه جلوی احساسات خود را بگیریم؟

اگر فقط با او خوب باشید و با دیگران به تندی رفتار کنید بعد از مدتی توجه او را از دست خواهید داد. برای این کار می توانید:  

  • بیشتر از عبارات “لطفا”، “متشکرم”، “خوش آمدید”، “ممنون میشوم”، “خواهش می کنم” و … استفاده کنید.
  • اگر کسی پشت سر شما وارد مکانی می شود در را برای او باز نگه دارید.
  • از گفتن فحش و ناسزا در هر مکانی خودداری کنید! راحت بودن در میان دوستان و آشنایان خوب است؛ اما این به این معنی نیست که برای ایجاد صمیمیت از بدترین الفاظ استفاده کنید( در جمع افرادی که شناخت کمی از آن ها دارید).

3. قبل از صحبت کردن فکر کنید.

همه ما گاهی اوقات چیزهای احمقانه ای را به زبان می آوریم اما باید تلاش کنید که قبل از حرف زدن، کمی در مورد آن فکر کنید. اگر در کنار دختر مورد علاقه تان هستید تمام تلاشتان را بکنید که از گفتن چیز های احمقانه خودداری کنید!

کلماتی برای جذب دختر

حتی اگر فکر کردن به حرفی که می خواهید بزنید چند ثانیه طول بکشد. ارزش جلب نظر او را دارد.

  • زمانی که با او هستید با دختران دیگر صحبت نکنید. ممکن است فکر کنید که برانگیختن حسادت او راهکار خوبی است؛ اما کاملا در اشتباه هستید. نگاه کردن به دختران دیگر باعث می شود فکر کند شما فرد سطحی و ناخوشایندی هستید و رابطه با شما را به صلاح خودش نبیند. باید کاری کنید که نشان دهید او تنها دختری است که علاقه و توجه شما را جلب می کند.
  • از قلدری کردن برای دیگران خودداری کنید. توهین به دیگران و مسخره کردن آن ها در مقابل دختر مورد علاقه تان آخرین تیر خلاص برای شماست. شاید بخواهید با این کار حس شوخ طبعی و یا قدرتتان را نشان دهید؛ اما تنها چیزی که برداشت می کند خامی و نابالغ بودن شماست.
  • از شوخی های جنسی خودداری کنید. تنها در زمان و مکانی می توانید با شوخی های جنسی راحت باشید که در کنار دوستان پسرتان هستید. زمانی که در کنار دختر مورد علاقه تان هستید حتی فکر این شوخی ها را هم از سرتان بیرون کنید!

4. صمیمانه از او تعریف کنید.

زمانی که در کنار او هستید یک تعریف واقعی و صمیمانه ممکن است سخت به نظر برسد. برای این تعریف صمیمانه می توانید از طریق راه های زیر می توانید اقدام کنید:

  • به ویژگی های مثبت او فکر کنید. این ویژگی ها می توانند لبخند، خنده، هوش او و… باشند. هر چیزی که به نظرتان زیبا و جذاب است را بیان کنید؛ اما یادتان باشد نباید از ویژگی های جنسی او تعریف کنید! ممکن است زیبایی های ظاهری بیشتری داشته باشد اما زمان تعریف این ویژگی ها الان نیست.  
  • این کار را به صورت نیمه خصوصی انجام دهید. لازم نیست در تنهایی کامل یا در جمع دوستانتان از او تعریف کنید. می توانید در یک مکان عمومی زمانی که کسی به حرف های شما گوش نمی دهد از او تعریف کنید و یا آن کلمات را در یک پیام کوتاه بنویسید و برای او ارسال کنید.  
  • تعریفتان را کوتاه بیان کنید. لازم نیست گفتن آن مثل شعر عاشقانه سه یا چهار دقیقه طول بکشد. در یک خط هر چه می خواهید به او بگویید.
  • به نحوه بیان تعریف توجه کنید. به جای گفتن ” لباست زیباست” یا “من لباس شما را دوست دارم”، بگویید ” در این لباس خیلی عالی به نظر می رسید.” هدف شما تعریف از اوست، نه تعریف از لباسش!
  • زبان بدن را به درستی رعایت کنید. در هنگام صحبت کردن لبخند بزنید و تماس چشمی برقرار کنید.

5. کاری کنید احساس خاص بودن کند.

راه هایی را پیدا کنید تا به او نشان دهید که برای شما فرد خاصی است. نباید در این کار افراط کنید و حتما باید توجه داشته باشید که او متوجه این رفتار شما می شود و برداشت اشتباهی نخواهد داشت!

چگونه با یک دختر مغرور دوست شویم
  • برای بدست آوردن توجه او سعی در نادیده گرفتن یا بازی دادنش نکنید. اگر او برای شما متنی فرستاد به محض دیدن متن جواب بدهید. اگر خواست با شما صحبت کند، وقتتان را برای صحبت کردن با او تنظیم کنید.
حتما بخوانید : چگونه یک شخص را فراموش کنیم؟ راه هايی برای فراموش كردن يك رابطه
  • برای کمک کردن به او برنامه تان را عوض کنید. اگر احتیاج به کمک داشت می توانید به او کمک کنید. اگر نیاز به مشورت در وضعیت دشوار داشت با او صحبت کنید. همه این کار ها نشان می دهند که شما به او اهمیت می دهید و او فرد مهمی برای شماست.
  • اجازه صحبت کردن به او بدهید. اولین اشتباه در هنگام صحبت کردن با یک دختر این است که فقط به خودتان فکر کنید و درباره خودتان صحبت کنید. دختران در زمانی که در مورد علایق او سوال می پرسید، راحت تر صحبت می کنند. برای شروع می توانید در مورد سرگرمی ها، کتاب های مورد علاقه، موسیقی و … سوال بپرسید و اگر او از شما سوالی پرسید در چند جمله کوتاه به او پاسخ دهید و سپس سوال دیگری را از او بپرسید. با این کار او را درگیر مکالمه می کنید.
  • با یک شوخی خودمانی شروع کنید. اگر بینتان اتفاق جالب و بامزه ای رخ داده است می توانید با مطرح کردن آن به او نشان دهید که او را فراموش نکرده اید و احساس صمیمیت ایجاد کنید. اما یادتان باشد که با شوخی بیش از حدتان او را نرنجانید یا خسته کننده به نظر نیایید! فقط در بعضی مواقع از شوخی استفاده کنید و در ادامه از چیزهای دیگر صحبت کنید.

به خواندن ادامه مقاله ” چگونه یک دختر را جذب خود کنیم ” ادامه دهید.

2. تحت تأثیر قرار دادن دختری که فقط از شما یک دوستی ساده می خواهد.

1. برای افزایش اعتماد به نفستان وقت بگذارید.

در ادامه مقاله ” چگونه یک دختر را جذب خود کنیم ” باید بگوییم که روی اعتماد به نفس خود کار کنید. به جای اینکه با او وقت بگذرانید و یا به او فکر کنید، زمانی را به خودتان اختصاص دهید تا احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید. بعد از اینکه اعتماد به نفستان بیشتر شد، می توانید بهترین ویژگی های خودتان را نشان دهید. چه دختر مورد علاقه تان از شما خوشش بیاید و چه نیاید، داشتن اعتماد به نفس مهم است. برای افزایش اعتماد به نفستان می توانید راه های زیر را امتحان کنید:

  • کنترل زندگیتان را بدست بگیرید. اگر زندگیتان از کنترل خارج شده است ( در تحصیل، شغل و یا امور مالی به مشکل برخورده اید) زمان آن رسیده که این وضعیت را درست کنید. باید راه های کنترل و بهتر کردن شرایط را بدانید و به آن ها عمل کنید. زمان آن رسیده که استرستان را کنار بگذارید و مشکلاتتان را حل کنید. دختران جذب مردانی می شوند که می توانند کنترل زندگیشان را به دست بگیرند و برای بهتر کردن آن تلاش کنند. در پایان احساس اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت؛ چرا که از پس کار ها برآمده اید.  
  • به دنبال سرگرمی یا علاقه مندی جدید باشید. آیا همیشه به این فکر می کردید که در اوقات فراغتتان به دنبال فلان ورزش یا فلان کار می روید؟ حالا زمان انجام رسیده است! زمان فراغتتان را وقف کارهایی کنید که به آن علاقه دارید. دختران از مردانی خوششان می آید که به دنبال سرگرمی ها و فعالیت های مورد علاقه شان هستند.

نکته: سعی کنید کارهایتان را کمی دقیق تر انجام دهید. منظم بودن اعتماد به نفستان را بیشتر می کند. از پوست و مویتان مراقبت کنید. مرتب دوش بگیرید. ادکلن جدیدی امتحان کنید و… اهمیت دادن به خودتان را شروع کنید و نتیجه آن را ببینید!

2. کمی از او فاصله بگیرید.

زمانی که دیوانه دختری هستید این کار سخت ترین کار ممکن است. اما باید بدانید که این کار تنها راه مطمئن برای خارج شدن از محدوده دوستی و ایجاد روابط جدید است. اگر می خواهید او با دید دیگری به شما نگاه کند، باید مدت زمان زیادی را صرف شروع دوباره رابطه و شکل دادن به آن کنید.

چگونه با یک دختر فامیل دوست شویم
  • حداقل 3 یا 4 بار درهفته با او تماس کوتاه مدت داشته باشید. ممکن است این کار کمی سخت باشد؛ اما شما از پس آن بر می آیید! در هنگام ملاقات و تماس با او مودب باشید؛ اما نباید این تماس یا ملاقات طولانی شود. سعی کنید پاسخ هایتان کوتاه و کامل باشد.
  • اگر از شما پرسید که چرا فاصله می گیرید به او بگویید که نیاز دارید برای مدتی اولویت هایتان را تغییر دهید. به او بگویید که این مسئله ربطی به او ندارد و شما فقط می خواهید به دنبال تلاش برای داشتن زندگی بهتر باشید.
  • داشتن انگیزه و حس جاه طلبی چیزی است که برای بیشتر دختران، دوست داشتنی است. حتی اگر او از این فاصله ناراحت است به او نشان دهید که شما نیاز به صرف وقت بر روی کار و زندگی تان دارید.

3. بعد از فاصله گرفتن، قدم اول را بردارید.

بعد از مدتی دور شدن این شانس را پیدا خواهید کرد که روابطتان را دوباره از سر بگیرید؛ اما با شکلی جدید و متفاوت از گذشته. او شما را با دید جدیدی خواهد دید و حالا نوبت شماست که قدم اول را بردارید.

حتما بخوانید: چطور به آرامش فکری و درونی برسیم ؟ 40 روش موثر در 5 دقیقه
  • بهترین ویژگی های خودتان را نشان دهید. زمانی که می دانید می خواهید او را ملاقات کنید خودتان را از نظر ظاهری و روانی آماده کنید. با این کار روابطتان را اصلاح می کنید و به او می فهمانید که شکل دوستی تان با چیزی که در گذشته بوده است، متفاوت خواهد بود.
  • اهدافتان را مشخص کنید. اگر می خواهید او شما را به عنوان دوست پسر خودش ببیند باید مانند یک دوست پسر رفتار کنید! در هنگام صحبت کردن با او به چشمانش نگاه کنید و لبخند بزنید. از او تعریف های دلپذیر کنید. کاری کنید احساس خاص بودن کند؛ اما این کار را به قیمت پایین آوردن شأن خودتان انجام ندهید. توجه به او نباید طوری باشد که از خودتان غافل شوید.

خیلی نشان ندهید که وقتتان آزاد است.

به جای اینکه دائماً در دسترس او قرار بگیرید، کاری کنید برای جلب توجه شما کاری انجام دهد؛ به عنوان مثال: اگر قرار است با شما به دیدن فیلم عاشقانه برود و از عشق قبلی اش صحبت کند، نشان دهید به این کار علاقه ای ندارید. در عوض اگر مایل بود آخر هفته با شما برای خوردن شام بیرون برود، نشان دهید در آن زمان وقت آزاد دارید.

نکته: بین کارهایی که قبلاً برای او به عنوان یک دوست ساده یا همکار، انجام داده اید و کارهایی که می خواهید برای او به عنوان یک دوست پسر بالقوه انجام دهید، تفاوت قائل شوید. بعضی از کارها را می توان به عنوان یک دوست معمولی انجام داد؛ اما نمی توان این کارها را به عنوان دوست پسر انجام داد؛ به عنوان مثال: پرسیدن سوال و دردودل کردن در مورد روابط گذشته اش، کاری نیست که باید به عنوان دوست پسر انجام دهید!

5. وقتتان را تلف نکنید.

پس از تماس مجدد نباید برای ابراز علاقه و شنیدن پاسخ او چند ماه صبر کنید. این کار را ظرف مدت یک هفته انجام دهید و از او پاسخ مشخصی بخواهید.

چگونه با دختر حرف بزنیم
  • می توانید به طور غیر مستقیم از او بخواهید با شما به یک قرار دو نفره مانند شام بیاید. در این صورت او متوجه می شود که قصد شما از این قرار چیست.
  • احساساتتان را به صورت واضح و با اطمینان بیان کنید. به او بگویید که دوستش دارید و می خواهید بیشتر از یک دوست با هم باشید. به او بگویید اگر او علاقه ای به شما ندارد نمی توانید مانند گذشته مثل دوستان نزدیک در کنار هم باشید و مجبور هستید فاصله تان را بیشتر کنید.  
  • دستش را بگیرید. اگر گرفتن دست او این پیام را به او می دهد که شما به او علاقه دارید، می توانید از این روش برای بیان بهتر احساساتتان استفاده کنید.  
  • به یاد نقل قول از فیلم قدیمی شان کانری( بازیگر جیمز باند ) بیفتید که می گوید: «کلید قلب زن هدیه ای غیر منتظره در زمان غیرمنتظره است.» لازم نیست هدیه ای که می دهید عجیب یا گران قیمت باشد؛ دادن گل مورد علاقه یا پختن غذای محبوبش با لبخند، می تواند بهترین هدیه ای باشد که نشان دهنده توجه و احترام شماست.

6. به تصمیم او احترام بگذارید.

اگر همه چیز را برای تحت تاثیر قرار دادن او امتحان کرده اید و او باز هم علاقه ای به با شما بودن ندارد، با حفظ احترام خودتان را کنار بکشید.

گاهی اوقات نمی توان احساسات دیگران را به سمت احساسات خودمان بکشانیم و این موضوعی نیست که نتوان آن را تحمل کرد. شما تلاشتان را کرده اید. باید بدانید که در مسیر زندگیتان، دختران زیادی را ملاقات خواهید کرد که مطابق با معیار ها و سلیقه شما هستند. با اعتماد به نفس به زندگی تان ادامه دهید و منتظر اتفاقات و آدم های جدید در زندگیتان باشید.

امیدواریم که در مقاله ” چگونه یک دختر را جذب خود کنیم ” توانسته باشیم شما را خوب راهنمایی کرده و بانی یک امر خیر باشیم :دی

موفق باشید.

منبع: wikihow