برای این که هر چه زودتر ثروتمند شوید، معمولا باید ریسک مالی زیادی بکنید. قبل از این که فعالیت های بزرگ مثل: انجام سرمایه گذاری ها با بازگشت بالا را انجام دهید، کمی تحقیق کنید. همین طور می توانید با انجام کارهای با ریسک پایین هم پول به دست آورید. در این مقاله ما به شما می آموزیم که چگونه با انجام کارهای کوچک پولدار شوید. با ما همراه باشید…

به راحتی پول اضافه به دست آورید

1. زیر زمین خانه تان را کرایه دهید

اگر زیر زمین مناسبی در خانه تان دارید، به طور موقت آن را کرایه دهید تا پولی مازاد به دست آورید. در صورتی که قرار است مدت کرایه برای بیش از دو هفته باشد، با مستاجر خود برای تنظیم اجاره نامه صحبت کنید.

حتما بخوانید : چگونه پول پس انداز کنیم؟ 22 روش موثر برای پس انداز پول

کرایه دادن کل خانه در طول تعطیلات به مسافران یکی دیگر از راه های پول درآوردن است.

فراموش نکنید که قوانین هر منطقه متفاوت است؛ بنابراین باید از قوانین منطقه محل زندگی خود مطلع شوید.

2. جای خالی در پارکینگ خود را کرایه دهید.

اگر در شهری شلوغ زندگی می کنید و جای پارک به سختی پیدا می شود، گاراژ خود را کرایه دهید. در شهرهای بزرگ، علی الخصوص در شهرهای در حال رشد، مردم حاضر هستند تا برای کرایه ماهیانه گاراژ شما پول خوبی پرداخت کنند.

3. وسایلی را که به آن ها نیاز ندارید، بفروشید.

اگر اشیاء با ارزشی دارید که مدت هاست از آن ها استفاده نمی کنید، آن ها را بفروشید. وسایلی که با فروش دوباره آن ها سود بسیاری عایدتان می شود که شامل: اثاث استفاده نشده خانه، لباس، کفش، کیف، دوچرخه، وسایل موسیقی و سایر وسایل دیگر می شود.

فروش گاراژی (وسایل را بیرون خانه قرار داده و برای فروش بگذارید) را به تاخیر بیندازید. درست است که با این کار سریع تر می توان وسایل را فروخت؛ اما برای بسیاری از وسایل تان اصلا مشتری پیدا نمی شود و مجبور هستید برخی دیگر را با قیمت پایین تر بفروشید.

زودتر پولدار شدن

وسایل خود را به صورت آنلاین بفروشید. در سایت هایی مثل سایت دیوار و شیپور با تلاش کم و دسترسی به مخاطبان بیشتر می توانید وسایل خود را بفروشید.

حتما بخوانید : کسب درآمد از طریق پرورش سبزیجات؛ کاشت، برداشت و فروش موفق

برای فروش آنلاین باید از وسایل خود عکس گرفته و توضیحی راجع به آن ها دهید.

4. ضایعات آهن را بازیافت کنید

اگر کمی ضایعات آهن، استیل، برنج، کوپر و آلومینیوم در حیاط یا پارکینگ خانه تان دارید، آن ها را به بازیافت دهید تا مقداری پول به دست آورید.

وسایلی که معمولا می توان آن ها را بازیافت کرد شامل: قطعات خودرو قدیمی، تستر، ادوات لوله کشی، قوطی های نوشیدنی و خرده های ساختمان سازی( هر چقدر سنگین تر، گران قیمت تر).

5. شغل های پاره وقت آسان و لذت بخش پیدا کنید

با کارهای پاره وقتی مثل: نگهداری از کودک و نظافت خانه می توانید در مدت زمان کوتاهی پول خوبی به دست آورید. از دوستان، اعضای خانواده و همسایگان بخواهید برای انجام کارهایشان از خدمات شما استفاده کنند.

حتی بهتر از کار بالا این است که زمان و انرژی خود را صرف علایق خود کنید. اگر در موسیقی مهارت دارید، به گروه های خانگی بپیوندید یا این که با استودیوهای ضبط تماس بگیرید و بگویید که مایل به همکاری با آن ها هستید.

6. بلیط بفروشید

برای این کار چندین بلیط کنسرت یا مسابقه ورزشی را پیش خرید کرده و برای کسب سود، دوباره آن ها با ارزش روز  بفروشید؛ اما باید بسیار محتاط باشید، درست است که این کار قانونی است؛ اما قانون های هر شهر با دیگری متفاوت است.

سعی کنید با خرید بلیط با مبلغ کمتر از ارزش اصلی سود خوبی به دست آورید، در اینصورت آن ها را با قیمت روز بفروشید و باز هم سود کنید.

استفاده از پس اندازتان

1. بازسازی خانه ها

بازسازی خانه ها به این صورت است که خانه ای را با قیمت پایین می خرید و بعد آن را بازسازی کرده و برای کسب سود، سریعا آن را می فروشید. کلید موفقیت در این کار، سرعت است. بیشتر افرادی که به این کار مشغول هستند، کار را در عرض 6 ماه انجام می دهند.

در مناطق با رشد خوب خانه های قدیمی بخرید. با این کار، خانه را به پایین ترین قیمت ممکن بخرید و به بالاترین قیمت بفروشید.

بهتر است که بازار مسکن را زیر نظر داشته باشید تا از کسب سود در کار خود مطمئن شوید. به طور مثال: زمانی که تقاضا کمتر از مبلغ خانه است، به دنبال خرید خانه باشید؛ اما زمانی که تقاضا بیشتر است، خانه را بفروشید. از این رو سرمایه اولیه کمتری نیاز خواهید داشت و در عین حال سود بیشتری به دست خواهید آورد.

2. پول قرض بگیرید و معامله کنید

زمانی که پول قرض می گیرید و معامله می کنید، به دلیل این که ارزش سرمایه گذاری تان زیاد می شود، هم احتمال از دست دادن و هم احتمال کسب سود وجود خواهد داشت؛ بنابراین ریسک این روش بسیار زیاد است و بهتر است که از زمان و نحوه سرمایه گذاری مطمئن شوید.

مقدار پول بیشتر سرمایه گذاران، محدود است؛ اما با قرض گرفتن پول از این افراد، خود آن ها می توانند سود بیشتری به دست آورند.

3. کمتر خرج کنید

پولی که به دست می‌ آورید مهم نیست، تا زمانی که نحوه مدیریت صحیح پول را نیاموزید، هیچ وقت به این نتیجه نمی رسید که پول تان کافی است. کلید این کار، درک فرق میان چیزی است که نیاز دارید یا زندگی تان را بهبود می بخشد یا غیرضروری است.

روش پولدار شدن

گاهی اوقات حواس تان به پرینت حساب بانکی تان باشد تا متوجه شوید که، کجا و چگونه پول هایتان را خرج کرده اید. باید به مقادیر اندکی که خرج می کنید هم دقت کنید.

حتما بخوانید : چگونه در جوانی پولدار شویم؟ صفر تا صد کارهایی که باید بکنید

اگر روزانه تنها 35.000 تومان از هزینه های خود را کم کنید، پس از مدت سه سال این پول به 45.000.000 تومان پس انداز تبدیل خواهد شد.

4.  پس انداز خود را زیاد کنید

با وجود این که پس انداز کردن به طور کامل یک روش سریع پولدار شدن به حساب نمی آید، هر چقدر که بیشتر پس انداز کنید، سود بیشتری دریافت خواهید کرد؛ مخصوصا اگر پول را در حساب های بلند مدت بگذارید. شاید این که با این روش بتوانید ثروتمند شوید بسیار بیشتر از تمام مطالب گفته شده در این مقاله است.

زمانی که قصد سرمایه گذاری یا پس انداز دارید، بسیار محتاط عمل کنید؛ زیرا در هر نوع سرمایه گذاری، از جمله: بازار بورس، ریسک بالایی وجود دارد. برای همین باید در منابع متنوع پول خود را پس انداز کنید.

شانس خود را بسنجید

1. ویدئو تهیه کنید

ساخت ویدوئوهای یوتیوب بسیار آسان و کم هزینه است. این ویدئو اگر در اینترنت دست به دست شود، پول زیادی تولید می کند. موفقیت در ساخت این ویدئوها، تولید محتوای خاص و آشکار است.

یک حساب در یوتیوب باز کنید و روش جبران خسارت خود را مشخص کنید که از دیدن تبلیغات در سراسر ویدئوتان، ناشی می شود.

ویدئوهای کوتاه تهیه کنید؛ زیرا ویدئوهای طولانی کمتر جلب توجه می کنند.

تم های معمولی که برای ساخت این ویدئوها استفاده می شود شامل: حیواناتی و ورزشکارانی هستند که کارهای جالب، غیرمعمول و فوق العاده انجام می دهند یا مردم عادی که مشغول  حرف زدن یا انجام کارهای جالب و هیجان انگیز هستند.

اگر خوش شانس باشید، افراد دیگری پیدا می کنید که در این کار حضور دارند و شما می توانید از آن ها فیلم تهیه کنید. با این کار در نهایت فیلمی که تهیه کردید، خنده دارتر خواهد بود.

منبع : wikihow